Friday, July 22, 2011

Be honest when you are in a relationship :)

Welcome back to my blog. I just want to tell you about BE HONEST WHEN YOU ARE IN A RELATIONSHIP. Being honest is the main thing when someone is in a relationship. Sik semestinya if girl/boy ada keep in touch dengan lelaki/perempuan lain ya bermaksud curang. No! If lelaki, be gentleman sikit. Jangan cepat cemburu. And, jangan jeles sik tentu pasal. Mun mok tauk pasangan ya xda hubungan dengan orang lain, make sure kenal dengan sapa nya kawan. Kita boleh tengok macamney orang b'kwn. Memanglah patut sedar dirik sebab ada couple, tapi mun kita lebihkan couple dari kawan. Tauk tauk jak lah. Sik perlu aku mention. So, aku memang perlukan kejujuran dalam relationship aku tok. Aku nang dah lain rasa sebenarnya. That's why lah aku post macamtok. Hmm.