Tuesday, July 19, 2011

It's my life story :)

Assalamualaikum semua :) Yesterday, I just got back here from Kch. Disebabkan nenek sebelah bapak meninggal. Nenek meninggal 14 Julai 2011. Mun x silap 13 Sya'ban. Dapat berita yang nenek dah xda lagik. Totally t'kejut habis. Then, on 15th of July, bapak awal pagi dlm pukul 5 pagi pergi airport mok book tiket. Boleh dikatakan mcm emergency flight jak. Hoho. So, pergi Kch for 4 days. Seriously, aku dgn mak aku x sempat natap muka nenek. Dah mekorg smpe udah kenak kapan. :( Freaking sad. Lekak sembahyang Jumaat bruk kenak kubur. Hmm. Nang sedih gilaaaa aku. Susah juak hakikat nak terimak mun org t'syg dah pergi sampe bila-bila. Then, even rah Kch lepas juak rinduu aku dgn cousirn t'syg aku. ;) Ada sorang cousirn aku, nang baet lah dgn aku. That's why i love you! :D Thanks sbb sempat mbak jalan ariya. Spent time dgn nyaa. I miss you so much cuzzy! Hmm. Nang berat alu ati nak tinggalkan Kch. HOHO. Akhirnya, ku menangis juaaaa. ;'( So, ari Khamis tok bpak pergi Kch lagik. Kan best mun aku dpt pergi lagik. Stop until here. Meleleh jak air mata ku kelak. Xmok ku. Byebye!