Saturday, August 27, 2011

Menjelang perayaan Hari Raya :)

Assalamualaikum :) Waktu cuti ni, rajin sikit update blog. Hehe. Tinggal berapa hari je lagi nak raya. Tapi aku tak dapat puasa sampai habis. Mistake betul lah. Buat aku merungut je kat rumah. Hahaha. So, hari ni aku dengan mama kemas rumah sbb esok ada orang dari persekutuan mana entah nak pergi melawat datuk aku kat rumah. Punya lah penat angkat brg ni, brg tu. Haihhh. Sabar je lah. Makin nak raya ni, aku rasa macam kosong je. Sunyi betul. Dah boyfriend pun takde kredit. Hushhh! >.< Kau tu rindu kat aku ke tak? :( Macam tak merasa apa je aku ni kalau tak text dengan dia. Aku tunggu kau tu top up. Boleh cakap dengan anjing kalau macamni. Bosan betul aku jadi nya. Hmm. Memang bulan ni paling teruk. x( WEII! SAMPAI BILA MACAMNI? ALAHAI. Apa benda lagi yang aku nak cakap ni ek? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Aku kempunan nak main mercun + bunga api. HAHAHA! Confirm takkan dapat punye. Hampehhh! Kepada pembaca yang ada baca blog aku ni atau kawan-kawan aku, aku mintak maaf banyak-banyak kalau aku ada salah dan silap kat korang. Kalau kita buat silap, mana lah kita sedar apa yang kita lakukan sampai org sakit hati ke apa. Minta maaf banyak-banyak ek? :) Siapa yang tahu rumah aku tu, jemputlah datang rumah. Hehe. Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam. Maaf zahir & batin. Ikhlas dari tuan punya blog ni. ;)