Thursday, August 25, 2011

What's new?

Hello! :D Berapa bulan dah xda update blog. Curi-curi update lahhhhh ni. Hehe. Member blogger apa khabar? Sihat ke tidak tu? Tak lama lagi nak habis puasa ni. Boring la takde makan hari-hari. Makan yg sedap-sedap. Hahaha. Puasa tahun ni pun tak full. Malang betul. Rindu nak puasa penuh macam waktu kecik-kecik dulu. :( Dapat jugak duit kalau puasa penuh. Rasa tahun ni, raya macam boring je. Dulu bukan main excited nak raya. Dah masuk 2011 ni, mood raya pun takde sangat. Termasuk lah my mom. Sedih betul. Apa dah jadi dengan tahun ni ek? Persiapan raya pun tak tau nak buat apa. Malam raya je buat hal. HAHAHA. Sorry if tukar bahasa kalau update blog ni. Hehe. Asyik-asyik b'tweet dengan org semenanjung, mcmni la jadi nya. Dah terbiasa taip. Hahaha. Last week baru je habis trial PMR. Alhamdulillah takde subjek yang fail buat masa ni. Cuma markah low ckit. Asal hati lega tengok result lulus, senang jugak hati. Nak kongsi cerita pasal apa lagi ek? Dalam bulan puasa ni, monyet aku tu jarang msg sbb dia out of credit. Kalau dia ada kredit pun, tak sampai smggu dah habis. Hahaha. Rindu berhabis kat dia. Sampai call dia haritu, sempat jugak aku nangis. HAHAHA! Malu betul waktu tu. Gila betul. Terkejut view blog dia haritu, gambar aku yang dia letak dlm blog budak tu. Nakal betul lah. I miss you monkey! ;) So, cabaran hidup aku sekarang makin tercabar. Aku tak kisah. Aku hadapi dengan tenang semua tu. Kalau asyik merungut dengan apa yg jadi, tak akan jadi apa-apa perubahan pun. So, I love my life now.