Tuesday, July 12, 2011

Bowling training & Blalalalala



Hello :) Ada story lagik okey? Hahahahaha. Macam biasa, hari Selasa, ada bowling kelab dekat Parkson. Jadi, aritok aku turun awal g ke Parkson sbb perut aku kelaparan. Pulang dari sekolah xda makan apa. Hoho. So sad :( And then, aku jalan dengan AMEERA, APIQ, MARY. Mcm biasa. Aku selalu rilek dengan cdak, jalan dgn cdak. Because we are friends! :D Yeahhh. Mekorg pegi KFC. Aku order lah Colonel Burger, Cheesy wedges, Friench fries & Pepsi. Total RM12. Time dpt baki aku x perasan cashier ya brik aku RM2. Udah mok bayar yuran bowling, ya ku terkejut pahal RM2 ajak. Apa lagik hati aku punyalah bingong. Hahaha. So, agak lah KFC tek tanyak balit. Cashier ya bena juakk. Akeiii. RM6 lupak nya nak berik aku. Hahaha. Nasib aku mbak sabar. Huahuahua. Best juak main bowling aritok tek. Hahaha. Strike dgn spare 2 kali. Yipieee. Xda reti nak mdh. Haha. :p Jari aku dah sakit & bengkok. Hahahaha. Haiyaaaa. x( Dah lah kesejukan aku dekat tempat bowling ya. Ehhhh. Ngek benar. Abis main bowling pegi jalan-jalan kejap. Then, aku pegi tempat aiskrim sebelah Kokoberry ya. Belanja cdak makan aiskrim. ;) Boleh tahan juak laaaa aiskrim siaa. Haha. Sedappppp. Tang aku sorang makan nok coklet pun flavour. Xpaaa. Favourite aku bheeee. Mekorg sempat gmbar rah lua parkson ya. HAHA. Ambik ksempatan ada camera tek nak. Yajak story ku ritok. Next time sambung. Hee. Tata.