Monday, July 11, 2011

My Lazy Monday xD

Setiap kali hari Isnin datang, memanglah perasaan malas aku kawal dirik aku. Hahaha. Malas mok bangun tido, malas mok sekolah, malas mok jalan, malas mok bdiri. Hahaha. Semuanya nok malas. \m/ Malam tdik pun aku tido ahey sbb melayan monyet kesayangan aku ya bmsg. Last-last tido jwak aku. Haha. Nya msg kdirik. Huahuahuahua. ;D Lega rasa ati sbb hafazan & PAFA aku dah habis. Because of DETENTION CLASS aku siap juak semua ya. Yeahhhh! I'm happy okey? :) Tapi aku suka lah pegi kelas tahanan. Pelik kan. Orang bukan nya suka pergi kelas tahanan tapi aku yang suka. Ish ish ish. Pelik benar kau tok Zura Zura. Hahaha. Haritok tek, aku suka cara Cikgu Kong ajar MATH. Sumpah aku nang suka cara mcmya. Sik stress mun nya ngajar mcmya. Mun nya ngajar mcm xda mood, susah benar nak masuk palak semua ya. Then, haritok pun Cikgu English (CIKGU ESTHER) ada marah-marah sbb kelas bising. Cikgu Sejarah pun mcmya. Hoho. Hmm. Pulang dari sekolah tdik nang pening lalu palak aku. Haihhh. Udah sakit perut sik baet-baet jak dari ari Khamis riya. Gilaaaaaaaaaaaaaaaa baaaaaaaaaaa! x( Bencik aku. Erghhh! Tusyen aritok x juak gney-gney. Hmm. That's only from me. :) Next time kalau ada story, just wait for it. Byebye