Tuesday, September 6, 2011

The Bestfriends are back :)

Hey blogger :) Asyik-asyik aku cakap aku ni last update blog tapi masih jugak nak update. Hahaha. Hari ni aku nak cakap pasal apa yang dah jadi malam tadi. Semalam kawan aku yang sorang ni, nama dia Farah. Dia text aku yang dia ada jumpa ex aku. So, aku tanya kat dia kat mana jumpa. Aku pun fikir-fikir lah. Sampai bila kita semua ni nak gaduh. Takkan nak ending macamtu je. Aku text lah kat Farah ni. Aku cakap aku nak minta maaf kat dia sbb aku dah beri mereka semua masalah and susahkan dia org. Alhamdulillah. Dia maafkan aku jugak. Aku text kawan aku yang sorang tu Azza nama dia. Aku before nak text dia tu, punye lah nervous. Aku takut sangat dia tak boleh maafkan aku. Jadi, kesudahannya okey jugak. Yang sorang tu msih belum ada respon lagi. Takpe lah babe. Aku tggu kau. :) Maybe kita semua kena jaga friendship kita ni. Tak mau dah gaduh-gaduh. Penat kalau selalu gaduh. Nanti jadi musuh susah. Hmm. So, aku gembira sbb sekarang dah back to normal walaupun ada yang tak dapat nak bertegur dulu. Aku beri masa kat dia. Hehehe. Benda yang dah lepas, biarlah lepas. Tak guna nak simpan. Hidup mesti diteruskan right? ;) Setakat ni aku mampu nak ceritakan. Aku tetap syg kat korg semua.