Tuesday, September 6, 2011

-No Title-

Hey blogger :) Hmm. Aku tetiba update blog ni bukannya apa, saja nak luahkan perasaan aku ni. Kalau perasaan aku ni tak tenang, memang blog jadi tempat aku mengadu. Beberapa hari lepas aku kira dah okey jiwa aku ni. Entah berapa minit yang lepas jiwa aku ni datang meracau je. Aku pun tak tau sekarang. Pelik-pelik je perangai aku ni. Haih. Aku sendiri pun tak faham. Boleh masuk hospital sakit jiwa aku kalau macam ni. Aku memang stress sangat dengan keadaan aku macam ni. Tapi aku tak nak tunjuk kat orang lain. Aku just buat macam biasa je dpn diaorg. Kalau aku betul-betul badmood, memang masam betul muka aku. Aku nak habiskan PMR aku cepat-cepat so aku just nak holiday puas-puas and aku nak try lupakan everything yang dah jadi kat hidup aku selama ni. Tahun ni memang teruk habis laaaa. x( I just really need to go. I'm not belong here anymore. I should get a new life. Not being a girl that lock-up herself and not trying to get out from it.