Friday, September 2, 2011

Craziest thing !

Hello! :) Yesterday and today aku memang datang giler. Bak kata aku dekat facebook tu, aku ada masalah otak dan masalah emosi. HAHAHA. Aku malas nak citer kat sini. Nanti aku yang kena kutuk orang, hampeh aku. Before ni aku gaduh dengan monyet tu, sampai perkara yang tuttttttttttttttttttt. Malas aku mention kat sini. Siapa yang tau tu diam je ek? Tak yah bising-bising. Aku sendiri sekarang aku tak tau apa perasaan yang terletak kat hati aku ni. Tak tau nak describe mcm mana. Nanti perasaan aku ni itu, pening jugak jadi nye. Haihh. Aku tak mampu nak kata apa pasal perasaan ni. Perkara ni paling giler dalam hidup aku. Memang giler habis laaaaaa. Aku ngaku aku ni giler jugak. Giler buat-buat je. Hahaha. Tapi, aku rasa aku tak mampu nak happy sangat laaa. :) Aku nak citer pasal Yayang aku nih. VVIP tu. Haha. Dia yang jadi first dalam friendlist aku dekat facebook tu. Dah beberapa hari wall dengan dia, jadi la macam kanak-kanak riang pulak kite org ni. Kan Yayang? HAHAHA! Baca blog ni penuh emosi. :P Kat facebook dengan dia lah aku rapat. Hihi. Sayang kat you Yayang. xD Ni senior kat sekolah tapi aku tak tau mana satu dia kat sekolah tu. Hahaha. Next week meet kat sekolah boleh? :p If you free k Yayang? Tapi kalau emosi aku tak terkawal, memang confirm aku datang hantu balik. Haihh. Tapi aku taknak lah. Kena pkir panjang. Aku describe pasal aku sikit ek? For your information, aku memang suka berkawan dengan lelaki. Memang dari sekolah rendah aku banyak kawan lelaki sampai sekarang. So, jangan nak fikir yang bukan-bukan. Aku bagi cili api baru tau. Mulut jangan berlebih sangat. Tu je. Aku takde kacau hidup orang yang aku malas nak busybody. Aku takde nak cakap sal sesiapa okey? Kalau terasa, kau sendiri yang tanggung. Bukan aku. Hahahaha. xD Ni je aku nak share. Habis cerita dah.