Thursday, September 1, 2011

Moody all the time :(

Hello readers! :( Aku update blog ni sbb aku nak luahkan perasaan aku. Hari ni aku rasa macam aku tak boleh jadi milik sesiapa lagi dah. Aku tak layak jadi teman hidup sesiapa pun. :( Aku tak nak kecewakan atau sakitkan hati sesiapa. Aku tak boleh nak bahagiakan someone tu lagi. Aku tak nak kau kecewa kat aku. Kita selalu sangat gaduh. Kalau selalu sangat gaduh, benda yang tak patut akan jadi jugak. Hmm. Aku dah tak tau apa nak cakap. Aku sememangnya aku tak sanggup. Lepas ni aku biarkan pintu hati aku tertutup. Aku dah putus harapan, putus asa. Aku dah mengalah dengan life aku sendiri. Aku tak tau apa perasaan aku sekarang! :'( Aku ni banyak susahkan orang. Aku post blog ni bukannya aku nak cari simpati orang ke apa. WEYYY!! Aku tak tau apa dah jadi sekarang?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x'(