Sunday, September 4, 2011

Cuti Sekolah Dah Habis !

Hello semua :) Hari ni last aku update blog. Waktu sekolah susah sangat aku nak online. Ambil kesempatan je lah. :P Hmm. Cuti sekolah dah habis. Datang sekolah je exam akhir tahun dan trial PMR for the last time tak tau pulak berapa hari bulan. Siap la budak form 3. Memang jadi giler. Homework aku tak habis sangat. Hahaha. Tinggal separuh je lagi. Soalan yang aku tak tau memang aku tinggalkan. Copy and paste dari student lain esok. Ish ish ish. Budak zaman sekarang. HAHA! Apa lagi yang nak cakap ni? Dah lupe pulak. -.-' Hmmm. So, dah habis cuti ni aku berazam nak ada kawan baru yang aku boleh intro kat parent, boleh lepak kat rumah, selalu ada bersama tak kira mana, yang memang sekepala macam aku ni. And, aku taknak yang backstabber. Yeahh. \m/ Hahaha. Seminggu ni, aku selalu online. Macam biasa aku on Twitter aku tu. Hahaha. Takde kerja lain punye asyik Retweet, Tweet, follow org. Hahaha. Kalau dah bosan, layan je Youtube. Perkara dekat sekolah esok yang dapat aku bayangkan esok mesti muka mengantuk kat kelas. Hahahaha. Esok ada yang beraya kat sekolah. xD Hahaha. Tapi, kalau tengok cikgu marah-marah esok, confirm merungut sana sini. Setakat ni je la aku update. I love you all! ;)